Resultados 1 a 2 de 2
    WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010

WHT Social Groups. Bom, ruim, ou relaxa e goza?

O que você achou da nova seção "WHT Social Groups" do WHT-US?

Eu ACHO: Descaracteriza o forum; Forma panelinhas; Potencialmente aumenta visitação (pageview) mas não necessariamente de pessoas interessadas no mercado de Web hosting; Extensão da marca: dilui o prestigio do WHT.

Welcome to the Social Group side of WHT. If you don't see what you need, let us know so we can create a forum (group) for it. We can't say anything goes, but we're pretty flexible with what gets posted here - as long as it would be G-Rated. Posting in this forum category does not increase your publicly displayed post count. These forums are provided as a service to WHT members to interact with like interests - whatever those interests may be. Remember - Topic matters! It matters a lot! These groups are available so members can speak with others around the named topic of the group. Off-topic chatter is better suited for an off-topic forum. These forums have topics.

Sub-Forums: WHT Cooks, WHT Fotogs, ESL - English as a Second Language, Non-Hosting Deals Bargains and Coupons, Home Repair and Upkeep, Appliance Repair, Let's talk code, WHT Movie Group, WHT Music Group, WHT Sports Group, WHT Book Readers Group, General Automotive, Bodybuilding and Workouts, WHT Travel, WHT Motorcycle Club, World's Best Jokes, WHT Drinking Club, WHT Cloud Hosting Group, WHT Writer's Corner, WHT TV, WHT Hosting Geeks, Games and Gaming, WHT Car Club, Gardening, Landscaping, and Lawn Care, Cards and Table Games

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Nov 2010
    Eu mal consigo acompanhar foruns, no momento a arquitetura do meu cerebro não consegue processar redes/grupos sociais online heheheh
    oGigante.com*• Revenda de Hospedagem Cloud Linux + WHMCS Grátis
    VWhost.com.br • Revenda de Hospedagem Linux Cpanel + CloudFlare
    Zocka.com.br • Hospedagem de Sites Cpanel + Construtor de Sites

Permissões de Postagem