Página 1 de 5 123 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 1 a 10 de 44
    Super Moderador
    Data de Ingresso
    Sep 2010

500GB Storage - 1GB ram - 1 Core - 5TB transfer - $5,- / month

500GB Storage - 1GB ram - 1 Core - 5TB transfer - $5,- / month

É preciso ser rápido!!

Swiftway is celebrating ! we just signed up client 500 for a dedicated server service referred by this forum (WHT). We therefore created a THANK YOU special, a unique special VPS offer.
    This is a preorder run for delivery on the 1st of October 2013.
    We have 500 accounts to sell at this price.

VPS based on KVM

CORES: 1
    RAM: 1 GB DDR3 internal memory
    HDD: 500GB SATAIII Storage
    Bandwidth: 100 Mbps port with 5TB monthly transfer.
    Virtualization method: KVM
    Datacenter location: Netherlands or Chicago, USA
    1 Usable IPv4 included and free /64 Ipv6 assignment on request
    $5.- / month
    Preorder: Available from 1st of October.
    Mail sales@swiftway.net to preorder this package.

Payment

- All above prices are in USD and excluding VAT
    - We accept Paypal Mass Pay, Paypal standard and Bank wire transfers.
    - Payment by bank wire transfer: 2% discount
    - We invoice in advance, billing cycle starts at the delivery date of the server.

Individuals and companies outside the EU do not have to pay VAT.
    European companies with a EU VAT ID do not have to pay VAT.

Abuse / DMCA

- DMCA/Copyright - we give clients 24 hours to remove the content or file a counter DMCA
    - DMCA/ABUSE per month per customer account gets handled free of charge. DMCA/ABUSE over 20 per account per month are charged at an administrative fee of $2,- per VALID (so fake DMCA does not count) DMCA/ABUSE request that we need to process. The fee is charged to cover some of our true costs handling and investigating DMCA/ABUSE requests. You will always be notified if we get a valid DMCA/ABUSE request and if you file and win a counter DMCA, then the request is not counted as a valid request.

About Swiftway

Swiftway, a leading quality business provider of dedicated servers, has seven years of Internet experience and thousands of dedicated servers online today for clients in over 60 countries. Swiftway has the experience and expertise to help your organization meet the ever increasing demand for high-end hosting solutions.

-----------------------------------
    Offers are only valid for new customers or expansion by existing customers.
    If you are a Swiftway customer and you want to expand your business with one of these specials then this is possible at certain conditions.

Speedtest Swiftway AS35017 network Evoswitch, Netherlands
    Speedtest Evoswitch Netherlands Swift: Speedtest page

Speedtest Swiftway AS35017 network 350E Cermak, Chicago
    Speedtest 350E Cermak Swift: Speedtest page

- Our network -
    Swiftway is currently pushing nearly 1 Tbps (1000 Gbps) of traffic at peak usage. We have 50+ Direct private peers, over 100 Public peers and buy IP transit from:

- Level3
    - Nlayer (GTT/Intelliquent)
    - Cogent
    - NTT

Our website: Swiftway Business Provider offers dedicated servers,CDN, colocation,streaming and hosting solutions
    WHT wiki: Swiftway - WHTwiki
    Mail to sales@swiftway.net for questions, orders or details.
    Follow Swiftway on Twitter - 13 000 + followers

Contact Swiftway:

Mail: sales@swiftway.net
    General number International: 0048 85 6649960 - 8:00 - 16:00 CET (GMT+1)
    General number Poland: 0048 85 6649970 - 8:00 - 16:00 CET (GMT+1)

24/7 Emergency: Swiftway Customers get a 24/7 emergency phone number to escalate emergency tickets to Swiftway

Reply With Quote
    link: Preorder: 500GB Storage - 1GB ram - 1 Core - 5TB transfer - $5,- / month - VPS Hosting Offers - Web Hosting Talk
    Siga-nos em nosso twitter: @wht_brasil

Guru Junior
    Data de Ingresso
    Mar 2011
    Ontem eles fizeram uma promoção maluca de dedicados e peguei essa aí embaixo, acabou rapidinho os dedicados

Swiftway Crazy Special Celebrating 500 WHT clients - Dedicated Servers from $6,- / m - Dedicated Hosting Offers - Web Hosting Talk

Processor: Intel Xeon 3440 Quadcore
    RAM: 4GB
    HDD: 2 x 500GB SATAII
    RAID: NO
    Bandwidth: 100 megabit unmetered
    KVM/IP: Integrated KVM/IP with remote media and remote reboot support
    OS: Client installs own OS using KVM/IP, optional installation by Swiftway Staff
    Datacenter location: California, USA
    IP space: 5 Usable IPv4 included and free /64 Ipv6 assignment on request
    Private VLAN
    SLA: Best effort

$18,- / month

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Citação Postado originalmente por Yuri Ver Post
    Ontem eles fizeram uma promoção maluca de dedicados e peguei essa aí embaixo, acabou rapidinho os dedicados
    3. - Server for personal use only, best effort SLA. No reselling!

Guru Junior
    Data de Ingresso
    Mar 2011
    Citação Postado originalmente por 5ms Ver Post
    3. - Server for personal use only, best effort SLA. No reselling!
    Sim vai ser para meu uso e não vou revender o servidor, best effort SLA é o padrão mínimo disponível nos servidores deles, se quiser algo melhor vai ter que pagar e não é barato

SWIFT SLA 5 Best effort hardware replacement in case of hardware failure included free 0.0 $
    SWIFT SLA 4 Guaranteed 12 hours hardware replacement in case of hardware failure 33.0 $
    SWIFT SLA 3 Guaranteed 4 hours hardware replacement in case of hardware failure 70.0 $
    SWIFT SLA 2 Guaranteed 2 hours hardware replacement in case of hardware failure 75 105.0 $
    SWIFT SLA 1 Guaranteed 1 hour hardware replacement in case of hardware failure 140.0 $
    Última edição por Yuri; 20-08-2013 às 17:27. Razão: Adicionar informações

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Eu queria ressaltar que é mesmo uma promoção maluca pois, exceções de praxe e loucuras à parte, servidor dedicado para uso pessoal dificilmente pode ser justificado atualmente.

Além disso, está oferecendo uma meia-duzia de 6 servidores custando entre US$ 6 e US$ 10. O que a empresa está tentando provar? Fazer espuma, chamar a atenção? Exatamente para o que? Note que não tem relação alguma com a estratégia bolsa familia da OVH & Cia.

PS: Eu copiei a linha toda. Não tinha intenção de falar sobre SLA que ordenha clientes, que é algo usual para servidor hospedado em site holandes. Eu tenho bode dessa empresa Swiftway pelo conjunto da obra, mas essa estrutura de vários niveis de SLA é prática normal.
    Última edição por 5ms; 20-08-2013 às 17:35.

Super Moderador
    Data de Ingresso
    Sep 2010
    eu perguntei se tinha raid:

Yes, we use hardware raid-6 on a 24 disk or 36 disk array.

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Deve ser uma tralha dessas Backblaze Blog

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Ou essa Supermicro | Products | Chassis | 4U | SC847DE16-R1K28LPB

72x 3.5" SAS2/SATA3 HDDs in 36x
    (24 front + 12 rear) Hot-swap Drive
    Bays (2x HDD per bay w/ LEDs for
    each drive)
    Última edição por 5ms; 20-08-2013 às 22:02.

Super Moderador
    Data de Ingresso
    Sep 2010
    Citação Postado originalmente por 5ms Ver Post
    Eu queria ressaltar que é mesmo uma promoção maluca pois, exceções de praxe e loucuras à parte, servidor dedicado para uso pessoal dificilmente pode ser justificado atualmente.

Além disso, está oferecendo uma meia-duzia de 6 servidores custando entre US$ 6 e US$ 10. O que a empresa está tentando provar? Fazer espuma, chamar a atenção? Exatamente para o que? Note que não tem relação alguma com a estratégia bolsa familia da OVH & Cia.

PS: Eu copiei a linha toda. Não tinha intenção de falar sobre SLA que ordenha clientes, que é algo usual para servidor hospedado em site holandes. Eu tenho bode dessa empresa Swiftway pelo conjunto da obra, mas essa estrutura de vários niveis de SLA é prática normal.
    já entrou na fila???

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Dos dedicados, o Yuri disse que acabaram rapidinho. Seria uma boa. A fila dos VPS eu não vou entrar porque eu substitui um punhado de VPS por dedicados e tem muito espaço sobrando. VPS de US$5 com 500GB é inédito (*), mas adicionar HD (sem RAID1) em dedicado sai nessa faixa e os aborrecimentos são menores

(*) Se bem que tem aqueles VPS para backup por US$ 6 / 250GB na HostDime/HostNOC.
    Última edição por 5ms; 20-08-2013 às 22:40.

Permissões de Postagem