Resultados 1 a 3 de 3
    WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010

Online.net: migração de 30 toneladas de equipamentos

Mickael Marchand‏ @mmarcha 4 hours ago

Our teams are at work to start all servers in their new room

Et voici une partie de la dream team.
    And here is a part of the dream team.

Online.net - Arnaud‏ @online_fr 3 hours ago

Un grand bravo à mes gars qui ont bougés plus de 30 tonnes de matos cette nuit avec 4h d'avance. #dreamteam
    Translated from French by Bing

A big congratulations to my guys who moved more than 30 tons of stuff that night with 4 hours ahead. #dreamteam

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    mon_sysadm‏ @mon_sysadm 3 hours ago

bravo pour le boulot ! mais pas pour la communication... sauf erreur on n'a pas été du tout prévenu à l'avance de cette grosse maintenance !

@online_fr congratulations on the job! but not for communication... except error it has not at all been warned in advance of this big maintenance!

Online_P-Antoine‏ @online_antoine 3 hours ago

Normalement, si un mail à été envoyé il y a environ un mois sur l'adresse renseignée

@mon_sysadm @online_fr Normally, if a mail was sent it about a month ago on the informed address

mon_sysadm‏ @mon_sysadm 2 hours ago

sur la messagerie du client final oui, mais rien reçu en tant qu'infogérant officiel ...sauf cette nuit pour nous lancer les maintenances.

@online_antoine @online_fr voicemail of the final customer, Yes, but nothing received as an official Outsourcer.. .except that night for us launch the maintenances.

Pierre Tourbeaux‏ @hacky_fr 1 hour ago

1 client aussi ici qui ne m'a pas fait suivre le mail, sinon bien au courant par les autres qui ont fait suivre et via le status

@mon_sysadm @online_antoine @online_fr 1 client also here which did me not process the mail, otherwise aware by others who did follow and via the status

Mike Baroukh‏ @mbaroukh 3 hours ago

et pas merci à vos clients qui sont au travail pour redémarrer tous les projets ?

@online_fr and no thanks to your customers who are at work to restart all projects?

Online_P-Antoine‏ @online_antoine 3 hours ago

Biensure! nos clients sont les meilleurs!! <3

@mbaroukh @online_fr Of course! our customers are the best! < 3

WHT-BR Top Member
    Data de Ingresso
    Dec 2010
    Tenho dedicados no DC-2 e nas salas 3 e 4 do DC-3, e VPSs Scaleway. 100% uptime. Desconhecia a tal migração. Suponho que tenham comunicado apenas quem seria afetado pela *mega* mudança.

Permissões de Postagem